Priser

Du kan köpa mina tjänster för 680 kr per timme.

Rör det sig om en längre period kan vi komma överens om ett paketpris, månadsabonnemang eller liknande.

Jag lämnar gärna en offert.

Jag är även behjälplig med hemsidebygge och det går också att koppla på en webbutik till hemsidan.

Jag bygger även sidor med färdiga plattformar som t ex Quickbutik, Wix, Webbas, Shopify, Hemsida 24 m. fl.

Alla priser är exkl. moms.

Hemsida one page

Hemsidepaket

One Page

8 900 kr

En bra grund för det nystartade företaget som vill ha en digital närvaro genom att vara informativ och uppdaterad. Anpassad design som man lätt kan ändra själv och uppdatera med texter och innehåll. Går sedan att utveckla allt eftersom verksamheten växer.

  • Byggd med WordPress eller valfri plattform

  • Egna designönskemål

  • 1 sida med 5 sektioner

  • Kontaktformulär

  • Google maps

  • Responsiv och mobilanpassad

  • Alla nödvändiga Plugins

  • Cookie notice pop-up

  • Page Builder

  • Ladda upp till ditt webbhotell eller som en .zip fil

Hemsida

Hemsidepaket

Premium

Från 14 500 kr

Hemsidan för dig som planerar tillväxt för din verksamhet. Anpassad design som man lätt kan ändra själv och uppdatera med texter och innehåll. En webbplats som växer med dig.

  • Byggd med WordPress eller valfri plattform

  • Skräddarsydd design

  • Valfria sidor och innehåll

  • Valfria typsnitt och färger

  • Kontaktformulär

  • Google maps

  • Responsiv och mobilanpassad

  • Alla nödvändiga Plugins

  • Cookie notice pop-up

  • Page Builder

  • Ladda upp till ditt webbhotell eller som en .zip fil

Webbutik Webshop

Hemsida +

Webbutik

Från 18 900 kr

Expansionspaket för er som vill ha en webbutik. Anpassad design som man lätt kan ändra själv och uppdatera. Med en e-handel öppnar du upp nya möjligheter för din verksamhet.

  • Byggd med WordPress/
    WooCommerce eller valfri plattform

  • Skräddarsydd design

  • Valfria sidor och innehåll

  • Valfria typsnitt och färger

  • Kontaktformulär

  • Google maps

  • Responsiv och mobilanpassad

  • Alla nödvändiga Plugins

  • Cookie notice pop-up

  • Page Builder

  • Ladda upp till ditt webbhotell eller som en .zip fil

Har du några frågor?

Kontakta mig eller be mig ringa dig

Vanliga frågor

HUR GÅR DET TILL ATT JOBBA MED EN VIRTUELL ASSISTENT?

Det är enkelt att jobba med mig!

1. Du kontaktar mig på valfritt sätt via exempelvis mail eller kontaktformuläret.

2. Jag återkopplar till dig och bokar in ett gratis konsultationsmöte där vi går igenom vad du behöver hjälp med.

3. Inför mötet kan det vara bra att förbereda sig:

- Vilka uppgifter kan jag behöva hjälp med?

- Under hur lång tid behöver jag hjälp?

- Vad förväntar du dig av mig?

4. Under mötet gör vi en plan och skriver sedan ett digitalt avtal. Därefter startar samarbetet igång.

VAD ÄR SKILLNADEN MELLAN EN ANSTÄLLD OCH EN VIRTUELL ASSISTENT?

Skillanden är stor!

Fördelar med en Virtuell Assistent:

- Du slipper betala sociala avgifter, semesterersättning, övertidsersättning och andra extra kostnader förknippade med en anställd.

- Du behöver inte bekosta någon dator eller kontorsplats.

- Du betalar bara för det jobbet du vill få gjort, så länge som du har behov.

- Du får ett värdefullt bollplank med spetskompetens.

- Du kan vara säker på att jag gör allt för ditt företag. Jag lever på mitt rykte och vill göra dig mer än nöjd!

JAG BEHÖVER BARA HJÄLP ENSTAKA TIMMAR ELLER VID ENSTAKA TILLFÄLLEN, KAN DU HJÄLPA MIG?

Absolut, det går jättebra! Du väljer själv vad du behöver hjälp med. Du kanske behöver några timmar för att komma ikapp eller så vill du ha några timmar per månad. Allt är möjligt och vi kommer överens tillsammans hur vårt samarbete ska se ut.

KAN DU UTFÖRA TJÄNSTER SOM INTE STÅR MED PÅ HEMSIDAN?

Absolut, det går jättebra! Jag är väldigt bred i min kunskapsbank och det jag inte har gjort tidigare ser jag till att lära mig.

Ta kontakt så diskuterar vi vilka tjänster du behöver hjälp med.

GÅR DET ATT PROVA PÅ UTAN ATT BINDA UPP MIG PÅ MER?

Självklart! Det kan vara svårt att veta hur mycket hjälp du behöver och vi behöver båda känna att vårt samarbete fungerar. Därför kan vi börja med att du betalar för några timmar under en månad, så får du sedan ta ställning till om du vill fortsätta.

VAD BEHÖVER DU FRÅN MIG?

Det är olika beroende på vad du behöver hjälp med. Oavsett är det viktigt att du förser mig med den information jag behöver för att kunna utföra mitt uppdrag och finnas tillgänglig för frågor, framför allt i början. Jag kan behöva vissa inloggningsuppgifter till olika system eller tjänster.

HUR JOBBAR DU?

Jag jobbar utefter det vi kommit överens om. Finns det en deadline måste du vara tydlig med den så jag kan prioritera rätt saker. Jag registrerar den tid jag jobbar som bifogas till dig. Jag tar bara betalt för den tid jag jobbar, inga påbörjade timmar.

PÅ VILKET SÄTT SKER KOMMUNIKATIONEN?

Jag använder mig av olika verktyg för kommunikation och projektplanering.

ClickUp eller Asana - För projektplanering

Zoom - För digitala möten

Slack eller WhatsApp - För chatt och snabb kommunikation

Mail - För längre meddelanden

Min kundportal - Där delar vi dokument och där kan jag efterfråga information från dig. Kundportalen är en skyddad portal där du loggar in med BankId och kundportalen är GDPR skyddad.

HUR GÅR BETALNINGEN TILL?

Betalning sker med faktura. Jag fakturerar i efterhand för tiden jag har lagt ner månaden innan. Vid större projekt fakturerar jag 50% innan projektet börjar och resterande belopp när arbetet är klart.

Virtuella Assistentkullan, Virtuell Assistent

Hjälper dig att frigöra tid så att du kan

BYGGA DITT FÖRETAG

FÖRETAGSUPPGIFTER

Org. nr. 559317-3510

Godkänd för F-skatt

BankGiro 5675-0292

VIRTUELLA ASSISTENTKULLAN AB

Backavägen 10, 790 15 Sundborn

Copyright 2024

Created by Virtuella Assistentkullan AB